Mainos

Good Bye ylihohdokkuus – Welcome oma kauneus

Good Bye ylihohdokkuus – Welcome oma kauneus
29. huhtikuun 2019 sup@freemindsmedia.com

29. huhtikuuta 2019

Good Bye ylihohdokkuus
– Welcome oma kauneus

Teksti: Kaj Kalin
Kuvat: Kai Sairanen

Diginatiivien ja milleniaalien sukupolvi on määritellyt elämäntapojen ja arjen estetiikan arvot uusiksi. Kulutuskäyttäytymisen kautta vaikuttamisesta ja brändiyhteisöistä on tullut henkilökohtaisen osallistumisen muoto. Kaiken lähtökohta on raaka-aineiden puhdas koostumus. Vähemmän on enemmän.
Aitoa ja kaunista

Henkelin markkinoille tuoma uutuussarja Authentic Beauty Concept on hiusten hoito- ja muotoilusarja, joka on pitkän tuotekehittelyn tulos. Se täyttää vakuuttavasti kaikki premium-brändin vaatimukset. Selektiiviset kampaamot ovat siis saamassa todellisen unelmasarjan.

Henkel Beauty Caren tuotelanseeraus Helsingissä alkoi Milja Hornemanin ohjaamilla rentoutus-ja meditaatioharjoituksilla, jatkui vegaanisena aamiaisena ja huipentui tuotteiden esittelyyn.

Authentic Beauty Concept -aamun aloitti kahdenkymmenen minuutin yhteinen meditaatioharjoitus.

Karkkikemikaalit, ei kiitos

Kuvaavaa sarjan tuotteille on se, että esiteltäessä niiden hennon parfyymimaiset tai kevyen maustemaiset tuoksut myötäilivät täydellisesti vegaanisten aamiaisherkkujen ja huonetilaa koristavien kukkien tuoksuja.

Päällekäyvien karkkikemikaalien aikoja ei tule ikävä. Aikaansa seuraavat kampaamot ovat raikkaita rentoutuskeitaita ja tuoksuvat luonnolta. Puhtaat koostumukset ja luonnolliset raaka-aineet ovat kaiken lähtökohta. Kuten myös pakkausten kierrätettävyys. Tätä kaikkea on Authentic Beauty Care. Kaiken lisäksi sarjaan kuuluu puuvillapyyhkeitä ja muita kauneuskosmeettisia tuotteita. Teknologiaa unohtamatta: jopa nappikuulokkeita sarjaa varten sämplätyn rentoutus-soundtrackin kuunteluun!

Suomen Authentic Beauty Concept -vaikuttaja Johanna Piispa (@johannapiispa) sai aloittaa aamunsa nautinnollisesti.

Vilma Bergenheim osallistui spontaanisti tuotteiden testaukseen.

Hyvinvoinnin politiikkaa

Kyse on myös kampaajien ja ekologisia arvoja edistävien valistuneiden ihmisten yhteisöllisestä liikehdinnästä ja hyvinvointi-ideologiasta (#authenticbeautyconcept).

Esittelytilaisuudessa etenkin sarjan kuivashampoo toimi vakuuttavasti. Se antoi hienosti pientä kitkaa ja tukea tyveen olematta tippaakaan tahmea. Pieni sormenpäillä hiuksiin tehty nopea pöyhiminen riitti. Shampoon ainesosana vaikuttava riisitärkkelys teki tehtävänsä. Muutama painallus kiiltosuihketta viimeisteli kokonaisuuden. Yksinkertaista, orgaanista, kevyttä ja vakuuttavaa.

Luonnollisesti kaunis Vilma Bergenheim

Johanna Piispa toi terveisiä Berliinin Authentic Beauty Concept -tapahtumasta.

Kuin tuulen henkäys

Tilaisuuteen saapunut Vilma Bergenheim osallistui spontaanisti tuotteiden testaukseen. Lopputulos ei olisi voinut paremmalta näyttää. Kevyen käsittelyn jälkeen huomio kiinnittyi etenkin siihen, miten hiukset liikkuivat. Aivan kuin huoneessa olisi tuullut kevyesti.

Suomen Authentic Beauty Concept -vaikuttaja Johanna Piispa (@johannapiispa) oli juuri palannut Berliinistä, jossa hän oli osallistunut muiden influessereiden ja bloggaajien #authenticbeautymovement -yhteisön tilaisuuteen. Millaisia ajatuksia uusi premium-sarja hänessä herättää?

”Tämä on kokonaisvaltaisesti ajateltu tuote. Ihan kuin oltaisiin palaamassa Instan alkuaikoihin! Yksilölliset, luonnolliset ja ihanan rennot hiustyylit lisäävät suosiotaan.”

Johannalla on varma maku ja kyky aistia tulevaa vähän ennen muita. Lopuksi on ihan pakko kysyä, ketkä ovat hänen seuraamiaan vaikuttajapersoonia Instassa.

”Mieleen tulee heti neljä. Man Repeller, Leandra Medine, Emily Weiss ja Pernille Teisbaek.”

MAINOS