Mainos

HeadBrandsin Tom Skou ei unohda leikin tärkeyttä

HeadBrandsin Tom Skou ei unohda leikin tärkeyttä
16. helmikuu 2018 bal@freemindsmedia.com

16 helmikuuta 2018

HeadBrandsin Tom Skou ei unohda leikin tärkeyttä 

Luova tiimi, 15 000 tuotetta ja kaikki Pohjoismaiden kampaajat leikkikavereina. Hair Magazine tapasi Tom Skoun, HeadBrandsin pohjoismaisen tiimin kouluttajan yrityksen uudella studiolla. Tiimiä johtaa ruotsalainen Ari Koponen, ja värikkään vuoden 2018 suunnitelmiin kuuluu niin paikallisia sankareita kuin kansainvälisiä tähtiäkin.

Tom Skou är utbildningsansvarig för HeadBrands i Danmark.

Tom Skou on Tanskan HeadBrandsin koulutusvastaava. Hän suunnittelee Ari Koposen johdolla koulutuksia ja tapahtumia yhdessä kollegoidensa, norjalaisten Iselinin ja Kristinen sekä Suomen HeadBrandsin Kinoian ja Mikon kanssa. 

Neljä maata ja hurjasti luovaa voimaa. Tom Skou on HeadBrandsin pohjoismaisen kehitystiimin kouluttaja, ja tehtävä on hänestä sekä haastava että palkitseva. Tom on yksi Tanskan tunnetuimmista parturi-kampaajista, ja ennen tehtäväänsä HeadBrandsilla hän muun muassa toimi Tanskan aikoinaan suurimman kampaamoketju Cha Cha Chan luovana johtajana. Hänen mukaansa tehtävät eroavat toisistaan paljon.

”Cha Cha Challa tiimini oli seurassani joka päivä. Tämän hetkisessä roolissani en ole päivittäin tekemisissä Norjan, Ruotsin ja Suomen kouluttajien kanssa. Tapaamme parin kuukauden välein keskustellaksemme työstä, yhteisistä visioistamme ja yrityksen suunnasta. Lopun ajasta kaikilla on oma kalenteri, ja vaikka pyrimme tietenkin kohti samaa päämäärää, työskentelemme itsenäisesti.”

Lue koko artikkeli näköislehdestämme

I HeadBrands studio kommer det att hållas massor av kreativa kurser, utbildningar och event. Tanken är att det ska finnas en sådan här studio i varje nordisk huvudstad.

HeadBrandsin studiolla järjestetään paljon luovia kursseja, koulutuksia ja tapahtumia. Tavoitteena on, että jokaisessa pohjoismaisessa pääkaupungissa olisi pian oma studio.

Muutamasta moneen

Kun HeadBrands osti Warehousen vuonna 2016, heille aukesi mahdollisuus tarjota asiakkailleen kursseja ja koulutusta. Valikoima kasvoi tosin muutamasta tuotemerkistä koko joukkoon eri valmistajia, joten olosuhteet muuttuivat hieman. Kouluttajat keskittyvät tavallisesti yhteen tai kahteen brändiin, joten kasvu toi mukanaan uuden haasteen.

Tom var tidigare kreativ ledare för Danmarks största frisörkedja; Cha Cha Cha. Rollen som educator skiljer sig mycket, framförallt eftersom de nordiska teammedlemmarna är så utspridda.Tom var tidigare kreativ ledare för Danmarks största frisörkedja; Cha Cha Cha. Rollen som educator skiljer sig mycket, framförallt eftersom de nordiska teammedlemmarna är så utspridda.

Tom toimi aiemmin Tanskan suurimman parturi-kampaamoketju Cha Cha Chan luovana johtajana. Rooli kouluttajana on erilainen, sillä pohjoismainen tiimi levittäytyy eri maihin.

HeadBrands studio ligger i samma hus som Tom bor i, men det är Köpenhamns läge som gjort att den första studion hamnat just här och inte i någon av de andra nordiska huvudstäderna.

HeadBrandsin studio sijaitsee samassa rakennuksessa kuin Tomin oma koti, mutta syy valinnalle on Kööpenhaminan keskeinen sijainti muiden Pohjoismaiden pääkaupunkien sijaan.

Juttu jatkuu – lue lisää Tomin ajatuksia näköislehdestämme

Teksti: Camilla Svensson (toim. Minerva Pietilä)
Kuvat: Claus Peuckert


MAINOS